duminică, 30 august 2009

Se termina si vacanta...





In ultimul timp nu am prea mai avut timp sa scriu sau sa postez ceva... in schimb am facut niste poze [pe care le puteti vedea si pe contul meu de DeviantArt] pe care vreau sa le impartasesc cu voi .
Toate pozele sunt facute la mare:
1.sunt eu cu noii mei ochelari si cu cativa smiley[preferatii mei ^.^]
2.Eve si cu mine pe malul marii... ultimele zile in Costinesti
3.un colaj...care mie imi place si imi aduce aminte de vacanta .
4. o poza...putin ciudata, dar din punctul meu de vedere reusita n_______n [mda , sunt putin narcisista :)))]



Cam atat pentru moment, insa promit ca voi revenii cu niste texte noi si poate fotografii. Pana atunci aveti grija de voi, iubiti-va tare si stati pe aproape .



...cand viata iti da lamai, fa limonada !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu