joi, 4 noiembrie 2010

Prea.

Zbiara cat poti de tare si nu te opri
de ce te opresti acum? 
incepea sami placa.
Incearca sa zbieri in tine data vitoare 
Caci pasarile de hartie s-ar putea speria 
Si tu sti ca ele se rup in bucati...
ti-am explicat ce sa faci.
Nu mai gresi te rog, nu e etic.
Si inca ceva, m-am saturat. 
Pe langa asta, nici nu mai inteleg nimic...
Esti prea mult si prea de niciunde,
Grotesc as spune.
M-am saturat de convulsiile mele,
De ale tale mi-e rau.

Un comentariu:

  1. ii foarte frumoasa poezia, so powerful... mai ales urmatoarele versuri ,,Incearca sa zbieri in tine data vitoare
    Caci pasarile de hartie s-ar putea speria
    Si tu sti ca ele se rup in bucati..." pasarile de hartie sunt pasarile tatuate pe spatele tau care sunt una cu tine, care te reprezinta, cand ele se rup in bucati, tu te rupi in bucati, and you slowly feel like you're falling apart.

    RăspundețiȘtergere