joi, 26 noiembrie 2009

Modern Hippie LookCreat cu Envy MySet

Am descoperit un nou site! ENVY ! pe langa faptul ca are tone de informatii noi cu privire la haine accesorii s.a au si un fel de "dress up" ! Aici e doar o mica mostra [e creatia mea si e hippie asa, deci SA VA PLACA! ^.^] despre ce inseamna acest "dress up". Se foloseste drag and drop pt a crea seturile si sincer, e absolut addictive!

Sper sa va placa, astept sa-mi spuneti ori ca imi pierd timpul cu aiureli ori ca sunteti [o.0] si ma iubiti!

(pentru a vedea imaginea intreaga click pe ea...nu se vede complet, stiu dar nu e vina mea)


Cand viata iti da lamai, fa in puii mei limonada!

Casual MasculinCreat cu Envy MySet
[asta e doar asa... ca sa ma dau mare si sa isi dea unii seama ca eu chiar sunt Fashionista pe bune... in caz ca e ceva ma gasiti probabil pe sait :">]


Un comentariu:

  1. mai era un site de genu pe care m-am jucat eu odata.. doar ca mergea foaaaaarte greu si cand sa alvezi, se bloca :))
    spor la joaca! :p

    RăspundețiȘtergere