luni, 30 noiembrie 2009

Striga-ma cand plec




Cand soarele se ascunde obosit in mare,

Cuplurile de indragostiti ies ametite la plimbare…

Mi s-agata ochii de rancezitul tavan din nou

Si deschizandu-I larg ma chinui sa gasesc

Un lucru la tine pe care sa-l iubesc

Si caut adanc in mine si-n tine…

Tencuiala se sfarma, acoperisul intreg cade,

Simt cum ma apasa luna, mi-e bine.

Caut amintiri noi si nu le gasesc pe toate.

Mi-e dor de iarna rece ca tine dragul meu

Caci vara ma sufoca iar, ma sufoca mereu.

Deja e ora trei si parca am murit de cateva ori,

Deja e greu si gandul, murder, nemaispalat de sfinte ploi.

Zbiara podeaua dar inca nu am revenit;

O aud ca prin vis; universul lui a adormit.

Hainele le simt curgande, mainile-s uscate…

Adun si cad emotii, amintiri, sentimente, pacate.

Telefonul e surd dar inca nu m-ai sunat…

Suflet si trup atarna libere langa mine pe pat.

si ma trezesc…

si imi doresc

si vreau multe

legate si cusute

sa nu le pierd

sa nu le amestec

sa nu le dau

Sa nu le uit pe undeva prin camera

Acum ma simt trista, obosita dar totusi libera.

Lanturile-s rupte dar nu le pot da jos de pe mine

Inca nu stiu cum sa fac sa ne fie si noua bine

Soarele rasare, o noua zi se naste

Plaja livida incepe sa caste,

ai uitat

m-ai uitat

m-ai pierdut

nu te-am avut

te-ai pastrat

am plecat.






Poezia e scrisa pt Festivalul poeziei si muzicii, "Armonii de faurar", aceasta fiind editia a VII-a si avan ca tema "Trenuri.Calatorii.Destinatii". Festivalul sustinut de Colegiul " Moise Nicoara", ISJ Arad, Biblioteca Judeteana "A.D. Xenopol", Asociatia "Milenium Center, Asociatia "Armonii", "Palatul Copiilor" Arad, "Scoala Populara de Arte" Arad, "Teatrul de Marionete" Arad.



PS: inca nu am reusit sa ma inscriu pt ca programul si orarul prezentat de catre Colegiul "Moise Nicoara" nu este bun, adica inscrierile nu se fac intre orele 8-15 pentru ca persoanele care ar trebuii sa ia fisele de inscriere nu mai sunt prezente in scoala nici la ora 13 [aici vorbesc despre doamna Desdemona Nagy care este total dezinteresata de elevii celorlalte scoli si care nici macar nu poate sa dea niste informatii pertinente referitoare la festival]; tot in fisa de inscriere, unde sunt prezentate persoanele de contact, scrie ca fisele impreuna cu materialul cu care doresti sa concurezi pot fi depuse la secretariatul colegiului "Moise Nicoara" insa doamnele de acolo nu au idee despre ce se intampla si sustin sus si tare ca ele nu se ocupa cu asa ceva; site-ul de pe care se pot descarca fisele este foarte greu de gasit si are un nume destul de dubios pentru a inspira incredere si pentru a fi sigur ca e adresa corecta, el numindu-se ROBODESIGN!
In caz ca vreti sa va convingeti si singuri puteti sa intrati pe
SITE-UL FESTIVALULUI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu